м. Вишгород, вул. Набережна,

буд. 7/1, оф. 311  stationer@ukr.net

Мови

Обмін та повернення товару

Як обміняти та повернути товар

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів, «Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його гарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром».

Отже, обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання: потертостей, забруднень, тощо. Товар повинен бути повернутий у повному комплекті, з ярликом, в своїй оригінальній упаковці, з заводським маркуванням, і супроводжуючими документами.

Тому, якщо сумніваєтеся в правильності вибору товару з яких-небудь параметрами або характеристиками – не розпаковуйте його. Матраци і меблі відповідної якості, виготовлені за індивідуальними параметрами, поверненню або обміну не підлягають. Матраци у вакуумній упаковці відповідної якості після відкриття упаковки поверненню або обміну не підлягають з причини втрати товарного вигляду. Гроші за надані послуги (збирання меблів, доставка, підйом на поверх) поверненню не підлягають. Доставка товару від споживача назад продавцю не входить в обов’язки останнього.

 

Для обміну або повернення належної якості покупцеві необхідно надати:

  • Товар (відсутній у вживанні, у непошкодженій заводській упаковці, що містить етикетку/паспорт/гарантійний талон)
  • Товарний чек (накладну)

 

Для обміну або повернення неналежної якості покупцеві необхідно надати:

  1. Товар
  2. Товарний чек (накладну)
  3. Упаковку, в якій доставлявся товар
  4. Виробничу етикетку/паспорт товару

 

 

Для повернення грошових коштів за товар належної якості необхідно:

Зразок заяви на повернення грошових коштів на карту Приватбанку

Зразок заяви на повернення грошових коштів на карту іншого банку

  • надати паспорт або водійське посвідчення
  • написати заяву на повернення грошей у разі повернення товару (бланк)
  • повернути придбаний товар у цілому пакуванні та повній комплектації
  • надати товарний чек (у разі оплати готівкою та LiqPay), або квитанцію про покупку (у разі оплати картою через POS-термінал і ТСО), або квитанцію про оплату замовлення у відділенні служби «Нова Пошта»

Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки після огляду товару та підтвердження товарного вигляду, цілісності і комплектації деталі (-ей), але не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.

 

В який термін зобов’язані повернути гроші за товар

Відповідно до закону, при поверненні товару належної якості розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення покупки (розірвання договору). Якщо у продавця (магазину) немає можливості повернути гроші відразу — виплати проводяться не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару та письмової заяви на повернення.

Повернення грошових коштів здійснюється способом, яким здійснювалась оплата — банківським переказом на зазначені покупцем у заяві реквізити або готівкою.

 

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):

  • лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни (наприклад серветки);;
  • непродовольчі товари;
  • парфюмерно-косметичні вироби (наприклад ароматизатори);
  • рукавички;
  • тканини (серветки);
  • товари в аерозольному пакуванні;
  • лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція;
  • вироби з натурального та штучного волосся.
Є запитання?